Bouwinvest > web optimalisatie, contentstrategie en creatie | zomerinhuis.nl / communicatie+
UX / UI design, web optimalisatie, Brand ID, content strategie, content creatie, persona mapping, customer journeys, media survey.
Brand ID, content strategie, content creatie, content management, web optimalisatie
23075
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-23075,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Bouwinvest > web optimalisatie, contentstrategie en creatie

Over dit project

In samenwerking met:

 

BASIC ORANGE /

SNAP TV /

CLEVER MEDIA /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

UX / UI design, web optimalisatie, Brand ID, content strategie, content creatie, persona mapping, customer journeys, media survey.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Door het realiseren van client & media insights, een content strategie en rich content voor de reputatie campagne van real estate investor Bouwinvest, hebben we in korte tijd aan een brede doelgroep van beleggers en stakeholders kunnen uitleggen waar Bouwinvest voor staat. En hoe zij denkt en handelt omtrent zaken als ESG, duurzaamheid en rendement in haar portfolio’s.

 

Primair doel is het verhogen van de online zichtbaarheid en de impressies. Onze content strategie helpt Bouwinvest haar bestaande reputatie te vergroten en genereert impact, inzicht en transparantie in de strategie van haar belegging portfolio’s. Zo zorgen we ervoor dat beleggers en stakeholders Bouwinvest ervaren als de logische partij om hen te helpen bij het vergroten van hun rendement en het realiseren van een duurzame, waardevolle investering.

 

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie en management, content strategie, cross media campagne, customer journeys, visual ID, webbuilding