Woningborg | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realiseer een visual ID, gepersonaliseerde webomgeving en crossmedia campagne voor de diensten en verzekeringsproducten van Woningborg...
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
60
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-60,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Woningborg

Over dit project

In een verzekeringsmarkt die voortdurend in beweging is door allerlei economische ontwikkelingen is het noodzaak om daar in je communicatie grip op te houden. Dan heb je flexibele communicatie tools nodig om jouw boodschap steeds opnieuw inhoud te geven en een dito groep specialisten die je helpt met de realisatie daarvan.

 

Opdracht

Realiseer een nieuwe visual ID, huisstijl, gepersonaliseerde web omgeving en all channel campagnes voor de 3 dochters van de Woningborg groep. Ontwikkel daar passende content èn een nieuwe geïntegreerde wijze van communiceren bij, die in vorm en taal invulling geeft aan de persoonlijke dienst­verlening en expertise van deze sympathieke bouwverzekeraar.

 

Insteek

Met steeds meer concurrentie in de markt is het zaak om daarin goed ’zichtbaar’ te zijn en te blijven. Daarom ook deze cross media aanpak: van vakblad, tot dagblad, van online banners, SEO / SEA, e-mail marketing, beursstand tot en met een hele reeks doelgroep specifieke (online) brochures: alles met één heldere belofte en uitstraling en een duidelijk herkenbare ’advertising property’.

 

Insight

Verregaande digitalisering van alle interne en externe communicatie, alsook een laagdrempelige campagne die inzet op snelle hulp, transparantie en sympathie, is als verzekeraar van bouwrisico’s van vitaal belang om marktleider te blijven.

In samenwerking met:

Basic Orange + Snap TV + Peter Boudestein

Datum
Categorie
Allchannel, Communicatie, Copywriting, Merksessies, Narrative, Strategie, Web + visual design
Tags
brand building, brand workshops., content creatie en management, corporate narrative, creative direction, cross media campagne, customer journeys, online strategie, visual ID, webbuilding