zomerinhuis.nl | Bouwinvest / Nowadays
zomerinhuis.nl - communicatie+: geïntegreerd reclame- en internetbureau uit Laren + Amsterdam met specialisten op het gebied van reclame, strategie, creatie, applicaties, web- en mobile development.
Zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, brans identity, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, web and visual design, effectieve online communicatie, crossmediale campagnes, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie, online campagnes
18184
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18184,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Bouwinvest / Nowadays

Over dit project

Nowadays was tijdens haar realisatie een technisch zeer uitdagende renovatie en een bepaald ingrijpende ontwikkeling van nieuw winkelvastgoed in het drukste winkelgebied van heel Nederland, tussen Amsterdam Centraal en de Dam. De verouderde panden aan het Damrak 70, 80 en Nieuwendijk 196 zijn nu getransformeerd naar hypermoderne flagship stores van internationale retailers, zoals Zara, JD Sports en C&A en Primark. In totaal 27.500 m2 aan nieuw, hypermodern retailgebied. De magnifieke Beurspassage, die het Damrak met de Nieuwendijk verbindt, vormt de kroon op het werk van de herontwikkeling.

 

OPDRACHT

Ontwikkel een compacte online campagne, die alle internationale – en natuurlijk ook alle Nederlandse – deelnemers aan de MPIM 2017 in Cannes prikkelt om te stemmen op Nowadays, het enige Nederlandse project dat genomineerd is voor de MIPIM Best Urban Regeneration Award.

 

INSTEEK

De naam Nowadays heeft al een zeker appeal qua naam. Zeker gezien de al bestaande media echo rondom dit – terecht – genomineerde transformatieproject. Niet zo heel vreemd dus dat we de NOW van de naam, verbonden aan de NOW van de urgentie om op die dagen te stemmen in Cannes. Met een ’countdown’ aan verschillende dagelijkse boodschappen op alle relevante communicatie kanalen.

 

INSIGHT

Door de urgentie en inhoud van de boodschap op een leuke & laagdrempelige manier te verbinden met de naam van het project kan je SEO-wise best veel (media)impact genereren.

 


Bekijk website

 

BOUWINVEST

Realisatie samen met Basic Orange van een crossmediale campagne om alle deelnemers van de internationale MPIM 2017, een voorkeurstem te laten uitbrengen op het prestigieuze Nowadays project.

Categorie
Crossmediaal, Recent werk, Web + visual design
Tags
creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, Zomerinhuis.nl/communicatie+