zomerinhuis.nl | Creative concepts, strategie en geïntegreerde campagne Damen Shipyards | zomerinhuis.nl/communicatie+
Creative concepts, strategie en geïntegreerde campagne Damen Shipyards | zomerinhuis.nl/communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, brand identity, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, web and visual design, effectieve online communicatie, crossmediale campagnes, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie, online campagnes
17115
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17115,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Damen Shipyards

Over dit project

Met inmiddels 37 vestigingen worldwide, is Damen Shipyard Group uitge­groeid tot een ’major player’ in de internationale Build-Maintain-Operate-Repair branche. Voeg daar een werkelijk revolutionaire manier van modulaire scheepsbouw aan toe en je hebt ècht wel wat te melden aan bestaande klanten, prospects en stakeholders.

 

Opdracht

Damen Shipyards Group wil een eenduidige merk­belofte en een daarop aansluitende (online) advertising. Zij wil dat in ’t bijzonder doen met heldere taal en een robuuste uitstraling en wil daarbij een serie pragmatische online oplossingen om de product advertenties (deels) te standariseren.

 

Insteek

Het in communicatie uitgerolde thema ’Power’ sluit intuïtief goed aan bij de bestaande kwaliteitsperceptie die Damen Shipyards wereldwijd nu al heeft bij alle ship-owners met haar revolutionaire manier van modulair bouwen en een unieke service verlening.

 

Insight

Het vermarketen van bijvoorbeeld een state-of-the-art patrouilleschip, is toch wel even wat anders dan een potje pindakaas verkopen…

Damen Shipyards

Realisatie van een nieuwe propositie, daarop aansluitende (online) advertising, plus online oplossingen om de product advertenties en het online magazine te standariseren. ism mostremarkable

Categorie
Creative concepts, Crossmediaal, Strategie
Tags
brand building, creative direction, e-commerce, merkstrategie, Zomerinhuis.nl/communicatie+