zomerinhuis.nl | Online advertising, Brand identity en responsive web omgeving voor Gul / ADG Groep | zomerinhuis.nl/communicatie+
Online advertising, Brand identity en responsive web omgeving voor Gul / ADG Groep | zomerinhuis.nl/communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
16220
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16220,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Gul / ADG Groep

Over dit project

Een ’challenger’ introduceren in een zeer competitieve facility branche, is vandaag de dag bepaald geen sinecure. Want; in een markt die gedomineerd wordt door 4 grote players, moet je als nieuweling echt wel ’iets nieuws’ in huis hebben om leads te genereren.., en natuurlijk een slimme campagne, webomgeving en frisse Brand Identity, om die hoognodige klanten te verwerven.

 

Opdracht

Realiseer een slimme strategie die Gul in haar marktveld introduceert als dè innovatieve speler op de facilitaire multi services markt. Verzorg daarbij een huisstijl en bijbehorende Brand Identity èn een schaalbare webomgeving, die deze propositie inhoud en vorm geeft.

 

Insteek

Als ’challenger’ moet je jezelf overtuigend introduceren en daarna blijven bewijzen. Daarom zijn er voor Gul een aantal slim­me ’salestools’ gerealiseerd, waarmee zijzelf (!) vrijwel al hun prospects 1-op-1 kunnen bereiken. Zowel online als offline.

 

Insight

Om als frisse start-up leads te genereren, moet je niet alleen een innovatieve webomgeving hebben en wat slimme salestools, maar heb je vooral ook een strakke strategische marsroute nodig, die precies aangeeft hoe en waar je jouw klanten kan bereiken en beraken.

Gul / ADG Groep

Online advertising, realisatie Brand identity en webomgeving voor een Innovatieve aanbieder van facilitaire multi services i.s.m. Basic Orange

Datum
Categorie
Brand Identity, Content creatie, Copywriting, Merksessies, Online, Strategie, Web + visual design
Tags
brand building, brand identities, brand workshops., communicatietrends, copywriting, creative concepts, creative direction, e-commerce, online strategie, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+