zomerinhuis.nl | Brand identity, content creatie, social media campagne en storytelling marketing voor kookles.nl | zomerinhuis.nl/communicatie+
Brand identity, content creatie, social media campagne en storytelling marketing voor kookles.nl | zomerinhuis.nl/communicatie+
direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends
16418
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16418,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Kookles.nl

Categorie
Brand Identity, Content creatie, Copywriting, Recent werk, Storytelling, Strategie, Web + visual design
Tags
brand building, brand identities, brand workshops., content management, copywriting, creative direction, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+
Over dit project

Kookles.nl is een nieuw initiatief van Smaak Nederland om consumenten te betrekken in een duurzamere manier van eten bereiden en inkopen. Zij wil daarvoor een aansprekende webomgeving en (online) communicatie tools om deze sympathieke boodschap direct met haar doelgroep te delen.

 

Opdracht

Realiseer een online platform en blog, waar kook afficionado’s alle ondersteuning, informatie en oplossingen vinden om nog beter -en vooral duurzamer- te leren koken.

 

Insteek

De Brand Identity voor kookles.nl is crossmediaal bedacht in design en strategie. Zodat online dus offline versterkt. En vice versa. Hierdoor wordt niet alleen de zichtbaarheid van alle communicatie en content groter, maar is ook de inhoudelijke bekendheid met haar smakelijke en leerzame producten toegenomen.

 

Insight

Kookfanaten zijn online altijd op zoek naar kwalitatieve informatie. Door de enorme hoeveelheid beschikbare data, wordt het steeds moeilijker deze hiertussen te vinden. Dan is het efficiënter en vooral veel leuker om in een serie kooklessen ’live’, alle info + skills van de professionele chefs van kookles.nl te krijgen en deze te verzamelen op een ’dedicated‘ online platform.