zomerinhuis.nl | Realisatie van een Brand identity, huisstijl, corporate narrative en een responsive web ledenportal voor één van de grootste business netwerken van Nederland ism van Santen Netwerk en Basic Orange
Realisatie van een Brand identity, huisstijl, corporate narrative en een responsive web ledenportal voor één van de grootste business netwerken van Nederland ism van Santen Netwerk en Basic Orange
Zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
43
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-43,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

ORAM

Over dit project

Als grootste business- en belangenorganisatie van Amsterdam, heb je een naam én reputatie hoog te houden richting prospects en alle aangesloten leden: ambitieus, kritisch, goedgebekt en eerder groot dan klein. Zeker in deze digital age waarin je in het contact met hen steeds waardevoller, makkelijker maar vooral ook steeds bereikbaarder wilt zijn.

 

Opdracht
Realiseer naast een fris nieuw logo design en volledige Brand Identity ook een responsive web omgeving, waarmee ORAM haar ruim 750(!) leden, 24/7 informeert en uitdaagt om vooral ook zelf te participeren in de online dialoog. Zodat dit bijzondere netwerk uitbreidt op; kennis, contacten, events en succesvolle lobby’s.


Insteek

Je wilt als de toonaangevende belangenorganisatie in A’dam, dat àl jouw communicatie weer helemaal 4.0 wordt. Schaalbaar, aaibaar, tastbaar maar vooral bereikbaar. 24/7. Met rich content, cases en connectivity. Gemaakt voor en door de leden zelf. Hoe uitdagend kan dat zijn!?

 

Insight
Leden van een business netwerk willen meer dan corporale prietpraatjes en bitterballen. Zij willen naast netwerken ook goede insights krijgen in de uitdagingen en successen van elkaar en de ontwikkelingen binnen hun branches. On en offline.

 

En o ja, natuurlijk daarna de borrel en de bitterbal…

ORAM

Realisatie van een Brand identity, huisstijl, corporate narrative en een responsive webomgeving voor één van de grootste business netwerken van Nederland ism van Santen Netwerk en Basic Orange

Datum
Categorie
Brand Identity, Content creatie, Copywriting, Creative concepts, Strategie, Web + visual design
Tags
brand building, brand identities, creative concepts, creative direction, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+