zomerinhuis.nl | Strategie en crossmediale activatie campagne voor Pure Energie | zomerinhuis.nl/communicatie+Addictions
Strategie en crossmediale activatie campagne voor Pure Energie | zomerinhuis.nl/communicatie+Addictions
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
16336
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16336,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Pure Energie

Pure Energie

Realiseer een nieuwe (communicatie) strategie en een daaraan verbonden activatie campagne, die Pure Energie 100% laat groeien in klantenaantal ism Addictions

Categorie
Content creatie, Creative concepts, Crossmediaal, Recent werk, Strategie
Tags
creative concepts, creative direction, e-commerce, merkactivatie, online strategie, social media campagnes, social media strategie, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+
Over dit project

De energie markt is volop in beweging. Fusies van ’major players’, de opkomst inkoopcombinaties en steeds meer duurzame initiatieven. Zo ook Pure Energie met haar producten, zoals duurzame energie, zonnepanelen en windobligaties. Samen met heel Nederland willen zij een nieuwe weg inslaan. Door werk te maken van een duurzaam huishouden of een groen bedrijf.

 

Opdracht

Realiseer een nieuwe (communicatie) strategie en een daaraan verbonden activatie campagne, die Pure Energie 100% laat groeien in klantenaantal.

 

Insteek

‘We’ leveren al energie waar je blij van wordt, maar Pure Energie is nu als enige drie keer op rij de groenste van Nederland. Reden genoeg voor een feestje. En echte feestjes vier je samen. Met bestaande én met nieuwe klanten. Vandaar ook een gulle activatie campagne, die op herkenbare en duurzame manier onderbouwt wie nu de echte ‘groenkampioen’ is.

 

Insight

Groene stroom bestaat niet. Stroom is een low interest product, dat bij iedereen op dezelfde manier uit het stopcontact komt. Iedereen vindt het milieu belangrijk, maar als het in de rekenmodule 3 euro per maand duurder uitvalt, wordt gekozen voor een andere energieleverancier… Appeleer dus aan èn duurzaam èn voordelig.