zomerinhuis.nl | Social media strategie + online campagne voor Smaak Nederland | zomerinhuis.nl/communicatie+
Social media strategie + online campagne voor Smaak Nederland | zomerinhuis.nl/communicatie+
Zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
16232
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16232,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Smaak Nederland

Over dit project

Smaak organiseert jaarlijks honderden (!) workshops, kooklessen en business events en wil dit in communicatie nog meer verdieping en impact geven. Aangezien haar communicatie budget niet tot in de hemel rijst is er gekozen voor een crossmediale campagne met daarin een belangrijke rol voor de sociale media.

 

Opdracht

Realiseer naast een pragmatische social media strategie ook een flexibele campagne set-up, waarmee Smaak voor een groot deel zelf, haar innovatieve + duurzame kookworkshops, succesvol kan verkopen.

 

Insteek

Alle content rondom de workshops en kooklessen -en dat is nogal wat- wordt Cloudbased geproduceerd en gecommu­niceerd. Van Tweet tot Facebook pagina, van nieuwsbrief tot banner. Alles heeft dezelfde (SEO) boodschap en uitstraling. Lekker makkelijk in het gebruik vanwege de cloud toepassingen, maar vooral ook bijzonder effectief in sales.

 

Naast diverse social media kanalen, wordt er ook flink ingezet op E-mail marketing. Alle need-to-know content van blog, social media en web worden om geschreven naar ’nice-to-know’ informatie in de diverse e-mail flights en de daaraan gerelateerde landingspagina’s.

 

Insight

Met een compact budget zijn absoluut goede sales resultaten te boeken.

Smaak Nederland

Ontwikkeling en realisatie van een social media strategie + campagne voor een duurzame aanbieder van kookworkshops, kooklessen en business events i.s.m. websteen

Datum
Categorie
Brand Identity, Crossmediaal, Strategie
Tags
brand building, brand identities, brand workshops., copywriting, creative direction, e-commerce, online strategie, social media campagnes, social media strategie, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+