zomerinhuis.nl | Strategie, creative direction en storyline tv commercial Studentaanhuis.nl | zomerinhuis.nl / communicatie+
Strategie, creative direction en storyline tv commercial Studentaanhuis.nl | zomerinhuis.nl / communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, brand identity, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, web + visual design, mobile + web development, effectieve online communicatie, crossmediale campagnes, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie, online campagnes
17794
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17794,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Studentaanhuis.nl

Over dit project

Voor Studentaanhuis.nl deed ik naast strategie ook de creative direction en story-line voor hun nieuwe TVC. Hierin schuiven zij op van kundige ’probleemoplosser’ van computervragen thuis, naar een super sympathieke service die iedereen in Nederland thuis helpt met het fiksen van alle digitale verbindingen, die zij nodig hebben om weer lekker te kunnen doen waar zij goed in zijn. Dat willen we toch allemaal..!?

In samenwerking met

Joost Meijer - creative direction / Merlijn Passier - regisseur / Josje van Erkel - D.O.P. / Edwin Frantzen - producer / Merlijn Passier, Bart van Sinten - edit / Studio Gooi en Vecht - soundscore.

Categorie
Brand Identity, Film, Recent werk, Storytelling, Strategie