zomerinhuis.nl | Strategie, creative direction en storyline voor storytelling campagne van MEPD | zomerinhuis.nl / communicatie+
Strategie, creative direction en storyline voor storytelling campagne van MEPD | zomerinhuis.nl / communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, communicatietrends, marketingtrends, online strategie, social media strategie, merk strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, appbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie
140
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-140,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

MEPD

Over dit project

Voor MEPD deed ik naast de positionering ook de creatieve directie voor een nieuwe webomgeving, campagene en een 12-tal indringende ’mini-docu’s’ over outplacement. Het bijzondere aan deze kleine, intieme filmpjes is de dubbele verhaallijn. De filmpjes vertellen namelijk het verhaal van diegene die is ontslagen en verder moet enerzijds in directe relatie tot het verhaal van de HR-managers die deze mensen moeten ontslaan…

In samenwerking met:

Monique Ligtvoet – MEPD / Carrie Zwarts - Cargo Design / Suzanne Blonk - BlonkFilm / Rob Oostendorp - DeNK

Datum
Categorie
Brand Identity, Copywriting, Film, Recent werk, Storytelling
Tags
brand building, creative direction, storytelling, Zomerinhuis.nl/communicatie+