zomerinhuis.nl | Strategie, creative direction en storyline voor visual storytelling campagne van MEPD | zomerinhuis.nl / communicatie+
Strategie, creative direction en storyline voor visual storytelling campagne van MEPD | zomerinhuis.nl / communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, communicatietrends, marketingtrends, online strategie, social media strategie, merk strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, appbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie
140
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-140,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

MEPD

Over dit project

Voor MEPD deed ik naast de markt- en business positionering samen met Monique Ligtvoet, ook de creatieve directie voor de realisatie van een responsive web omgeving, de ondersteunende online campagne en een 12-tal indringende ’mini-docu’s’ over outplacement. Het bijzondere aan deze kleine en intieme filmpjes, is de dubbele verhaallijn. De filmpjes vertellen namelijk het verhaal van diegene die is ontslagen en verder moet enerzijds, in directe relatie tot het verhaal van de HR-managers die deze mensen moeten ontslaan…

MEPD

In samenwerking met: Monique Ligtvoet – MEPD / Carrie Zwarts - Cargo Design / Suzanne Blonk - BlonkFilm / Rob Oostendorp - DeNK

Datum
Categorie
Brand Identity, Copywriting, Film, Recent werk, Storytelling
Tags
brand building, creative direction, storytelling, Zomerinhuis.nl/communicatie+