zomerinhuis.nl | Nieuwe naam, online strategie, Brand identity, content en responsive website voor Sweetberries | zomerinhuis.nl/communicatie+
Nieuwe naam, online strategie, Brand identity, content en responsive website voor Sweetberries | zomerinhuis.nl/communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
147
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-147,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Sweetberries

Over dit project

Als één van de 4.485 pensions en B & B’s in Amsterdam en omgeving moet je wel heel bijzonder zijn om high-class buitenlandse gasten voor een langere tijd te logeren te krijgen. Dat lukt omdat je naast bijzonder en gastvrij ook een dito communicatie bureau inschakelt, die daar feilloos de juiste communicatieve vertaalslag voor bedenkt en realiseert. In taal, vorm en niet onbelangrijk; conversie.

 

Opdracht

Ontwikkel een Brand Identity en website, voor één van de charmantste Bed & Break­fasts in Amsterdam. Maak daar een ’catchy’ logo bij èn een opvallende wijze van communiceren, die invulling geeft aan de belofte, recht doet aan de bijzondere gastvrijheid èn natuurlijk zorgt voor plenty gasten…

 

Insteek

Met de nieuwe belofte ’The Sweetest B&B in Town’, zijn alle denkbare zaken die je als luxe B&B voor je gasten doet, of zou moeten doen, tegen ’t licht gehouden. Met de insights daarvan zijn alle Unique Buying Points visueel vertaald en voorzien van een heel persoonlijk en sympathiek verhaal van de bijzondere eigenaar en zijn hele familie.

 

Insight

High end travellers hebben het wel zo’n beetje gehad met het zoveelste boutique hotel of overcrowded design pallazzo. Zij willen daarom wèl de luxe maar niet de drukte van een hotel. Daarbij zoeken ze naar contact met locals, waarvan ze weten dat zij hen de plekjes wijzen, waar bijna niemand nog geweest is. Hoe leuk is het dan, dat de eigenaar van een B&B dit allemaal -en meer- voor hen regelt?

Sweetberries

Realisatie Brand identity en schaalbare webomgeving voor The Sweetest B&B in Town

Datum
Categorie
Brand Identity, Recent werk, Storytelling, Web + visual design
Tags
brand building, brand identities, brand workshops., copywriting, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+