zomerinhuis.nl | Online strategie, social media strategie, merksessies, Brand identity, responsive website + content en cross mediale campagne voor Woningborg groep | zomerinhuis.nl/communicatie+
Online strategie, social media strategie, merksessies, Brand identity, responsive website + content en cross mediale campagne voor Woningborg groep | zomerinhuis.nl/communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
60
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-60,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Woningborg groep

Over dit project

In een verzekeringsmarkt die voortdurend in beweging is door allerlei economische ontwikkelingen is het noodzaak om daar in je communicatie regie over te houden. Dan heb je flexibele communicatie tools nodig om jouw boodschap steeds opnieuw inhoud te geven en een groep specialisten die je helpt met de realisatie daarvan.

 

Opdracht

Ontwikkel een nieuwe Brand Identity, webomgeving en campagnes voor de 3 dochters van de Woningborg groep. Ontwikkel daar passende content èn een nieuwe geïntegreerde wijze van communiceren bij, die in vorm en taal invulling geeft aan de persoonlijke dienst­verlening en expertise van deze sympathieke bouwverzekeraar.

 

Insteek

Met steeds meer concurrentie in de markt is het zaak om daarin goed ’zichtbaar’ te zijn en te blijven. Daarom ook deze cross mediale campagne: van vakblad, tot dagblad, van online banners, SEO / SEA, e-mail marketing, beursstand tot en met een hele reeks doelgroep specifieke (online) brochures: alles met één heldere belofte en uitstraling en een duidelijk herkenbare advertising property.

 

Insight

Verregaande digitalisering van alle interne en externe communicatie, alsook een laagdrempelige campagne die inzet op transparantie en sympathie, is als herverzekeraar van bouwrisico’s van vitaal belang om alle marktontwikkelingen vòòr te blijven.

Woningborg Groep

Realisatie van een Brand identity, responsive web omgeving en crossmediale campagne voor een innovatieve bouwrisico verzekeraar i.s.m. Basic Orange

Datum
Categorie
Brand Identity, Content creatie, Copywriting, Creative concepts, Crossmediaal, Merksessies, Recent werk, Strategie
Tags
brand building, brand identities, brand workshops., copywriting, creative concepts, creative direction, online strategie, social media strategie, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+