Eigenhuis Keukens | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realiseer een activatie campagne, die klanten van Eigenhuis in contact brengt met haar duurzame merkwaarden en haar Greenline keuken...
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, brand identity, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, web + visual design, mobile + web development, effectieve online communicatie, crossmediale campagnes, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie, online campagnes
18291
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18291,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Eigenhuis Keukens

Over dit project

Eigenhuis keukens wil binnen 3 jaar een sterke positie hebben op de consumentenmarkt en uitgroeien tot marktleider in het keuken-en badkamersegment. Dus switchen van keuken-/ badkamerspecialist naar een ontzorgende lifestyle partner in wonen. De organisatie wil daarmee een nieuwe standaard neerzetten in de branche in Nederland.

 

OPDRACHT

Realiseer een all channel activatie campagne, die alle klanten en prospects van Eigenhuis in contact brengt met haar bijzondere merkwaarden en de Greenline keuken. Een keuken die qua duurzaamheid en wijze van produceren 100% bij de nieuwe missie in communicatie past en – niet onbelangrijk – deze ook waarmaakt.

 

INSTEEK

Net als alle andere aanbieders blijven roepen dat je meer inbouwapparatuur krijgt of een forse korting is inmiddels bij iedere keukenkoper in spé wel bekend als (slechtwerkende) verkooptruc. Daarom ook kozen we bij Eigenhuis keukens voor een radicaal andere aanpak. In lijn met het streven naar meer duurzaamheid en gezonder leven, nodigen we alle klanten van Eigenhuis voor gezonde workshops, health en interieur coaches etc.. Zo brengen we klanten en prospects niet alleen op een leuke manier in contact met onze nieuwe merkwaarden, maar vooral ook op een relevante manier met de keuken die we willen verkopen. Toch wel even wat anders dan het standaard verkooppraatje…

 

INSIGHT

Door veel meer vanuit een purpose te communiceren dan vanuit verkoopdrang, kom je niet alleen beter en inhoudelijker in contact met je targetgroepen, maar vooral ook langduriger. Wat blijkt: een duurzame dialoog opbouwen met je klanten is minstens zo belangrijk als hen een goede aanbieding doen.

In samenwerking met:

Louis de Bie / Combining Crafts, Jos Elsendoorn en Joost Spek / Novad, Dennis Eschmeijer / Yndenz en Marianne Ras / MeFilm

Categorie
Allchannel, Communicatie, Content creatie, Copywriting, Strategie, Web + visual design
Tags
content creatie en management, corporate narrative, creative direction, customer journeys, e-commerce, merksessies, online strategie, videoproducties, webbuilding