07 mei introducing: Sweetberries
High end travellers hebben het wel zo’n beetje gehad met het zoveelste boutique hotel of overcrowded design pallazzo. Zij willen daarom wèl de luxe maar niet de drukte van een hotel. Daarbij zoeken ze online naar contact met locals waarvan ze weten dat zij hen de plekjes kunnen wijzen waar bijna niemand nog geweest is. Hoe leuk is het dan, dat de eigenaar van een B&B dit allemaal -en meer- voor hen regelt?
Met de nieuwe belofte ’The Sweetest B&B in Town’, zijn alle denkbare zaken die je als luxe B&B voor je gasten doet, of zou moeten doen, tegen ’t licht gehouden. Met de insights daarvan zijn alle Unique Buying Points visueel vertaald en voorzien van een heel persoonlijk en sympathiek online verhaal van de bijzondere eigenaar en zijn hele familie. zomerinhuis.nl/communicatie+ realiseerde een Brand Identity en website, voor één van de charmantste Bed & Breakfasts in Amsterdam. Maakte daar een ’catchy’ logo bij èn een opvallende wijze van communiceren die met storytelling invulling geeft aan de belofte, recht doet aan de bijzondere gastvrijheid èn natuurlijk zorgt voor plenty gasten…
Ook op zoek naar een bijzondere online strategie of webomgeving? Maak ’ns een afspraak met zomerinhuis.nl/communicatie+
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.