03 okt Introducing: Woningborg
Status
In een verzekeringsmarkt die voortdurend in beweging is door allerlei economische ontwikkelingen is het noodzaak om daar in je communicatie regie over te houden. Dan heb je flexibele communicatie tools nodig om jouw boodschap steeds opnieuw inhoud te geven en een groep specialisten die je helpt met de realisatie daarvan.
zomerinhuis.nl/communicatie+ realiseerde een Brand Identity, webomgeving en een crossmediale campagne voor de 3 dochters van de Woningborg groep. Wij ontwikkelden daar passende content èn een nieuwe geïntegreerde wijze van communiceren bij, die in heldere vorm en taal invulling geeft aan de persoonlijke dienstverlening en expertise van deze sympathieke bouwverzekeraar.
Met steeds meer concurrentie in de markt is het zaak om daarin goed ’zichtbaar’ te zijn en te blijven. Daarom ook deze crossmediale campagne: van vakblad, tot dagblad, van online banners, SEO / SEA, e-mail marketing, beursstand tot en met een hele reeks doelgroep specifieke (online) brochures: alles met één heldere belofte en uitstraling en een duidelijk herkenbare advertising property.
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.