Babyliss | zomerinhuis.nl / communicatie+
Printcampagne Babyliss TurboBoost | zomerinhuis.nl - communicatie+
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
17979
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17979,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Babyliss

Over dit project

Een steeds grotere groep mannen gebruikt zogenaamde ’haircare’ producten. Want een beetje man mag anno nu weer best ’good-lookin’ zijn. Vandaar ook dat we voor de introductie van de nieuwe – what’s-in-a-name –  TurboBoost van Babyliss, deze inmiddels ex-metroseksuele mannen op puur viriele wijze moesten aansporen. Met een bijzonder visueel lokkertje. Als je haar maar goed zit…

 

Opdracht

Ontwikkel een printcampagne waarin de enorme kracht van de Babyliss TurboBoost op een bijzondere manier centraal staat.

 

Insight

Soms zegt één goed beeld meer dan 1.000 woorden…

Categorie
Communicatie
Tags
content creatie en management, creative direction, merkactivatie