Babyliss | zomerinhuis.nl / communicatie+
Ontwikkel een printcampagne waarin de enorme kracht van de Babyliss TurboBoost op een bijzondere manier centraal staat...
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
17979
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17979,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Over dit project
Een steeds grotere groep mannen gebruikt zogenaamde ’haircare’ producten. Want een beetje man mag anno nu weer best ’good-lookin’ zijn. Vandaar ook dat we voor de introductie van de nieuwe – what’s-in-a-name – TurboBoost van Babyliss, deze inmiddels ex-metroseksuele mannen op puur viriele wijze moesten aansporen. Met een bijzonder visueel lokkertje. Als je haar maar goed zit…
Opdracht
Ontwikkel een printcampagne waarin de enorme kracht van de Babyliss TurboBoost op een bijzondere manier centraal staat.
Insight
Soms zegt één goed beeld meer dan 1.000 woorden…
Categorie
Allchannel, Communicatie, Content creatie, Creative concepts
Tags
content creatie en management, creative direction, merkactivatie