Nowadays was tijdens haar realisatie een technisch zeer uitdagende renovatie en een bepaald ingrijpende ontwikkeling van nieuw winkelvastgoed in het drukste winkelgebied van heel Nederland, tussen Amsterdam Centraal en de Dam. De verouderde panden aan het Damrak 70, 80 en Nieuwendijk 196 zijn nu getransformeerd naar hypermoderne flagship stores van internationale retailers, zoals Zara, JD Sports en C&A en Primark. In totaal 27.500 m2 aan nieuw, hypermodern retailgebied.
Realiseer een online campagne, die alle internationale – en natuurlijk ook alle Nederlandse – deelnemers aan de MPIM 2017 in Cannes prikkelt om te stemmen op Nowadays, het enige Nederlandse project dat genomineerd is voor de MIPIM Best Urban Regeneration Award.
De naam Nowadays heeft al een zeker appeal qua naam. Zeker gezien de al bestaande media echo rondom dit – terecht – genomineerde transformatieproject. Niet zo heel vreemd dus dat we de NOW van de naam, verbonden aan de NOW van de urgentie om op die dagen te stemmen in Cannes. Met een ’countdown’ aan verschillende dagelijkse boodschappen op alle relevante communicatie kanalen.
Door de urgentie en inhoud van de boodschap op een leuke & laagdrempelige manier te verbinden met de naam van het project kan je SEO-wise best veel (media)impact genereren
Basic Orange