Bron Jewelry | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realiseer een webomgeving + een appelerend thema en content creatie, voor alle wederverkopers èn fans van Bron Jewelry...
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
16288
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16288,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Bron Jewelry

Over dit project

Bron Jewelry is een prachtig Nederlands juwelenhuis met dito sieraden, vakmensen, werkwijze èn historie die on-line een prominente positie wil bereiken. Startend met een responsive webomgeving en social media marketing content.

 

Opdracht

Realiseer een responsive webomgeving met een voor alle communicatie kanalen appelerend thema en activatie deel naar klanten, wederverkopers èn alle fans van Bron Jewelry. Realiseer zo waardecreatie voor haar topstories, collecties èn de bijzondere filosofie. Doe dit in een unieke vorm en taal, passend bij de huidige merkbeleving.

 

Insteek

Als enige echte Nederlandse juwelenmaker heb je best een bijzonder verhaal te vertellen. Dat naast de net zo bijzondere juwelen die je maakt, gaat over de meest uitéénlopende zaken als het sieraden ambacht, de vakmensen, filosofie, edelstenen selectie èn historie. Een verhaal bij uitstek dus om te versterken en in de eigen communicatie te integreren. In dit geval richting de vele afficionada’s van bijzondere sieraden die Bron Jewelry nog niet zozeer in de mindset hebben.

 

Vandaar ook een webomgeving om hen te inspireren en te activeren. In dit geval met een oorspronkelijk verhaal, met verrassende thema’s en content in taal, visuals en insights. Verhalen die overigens goeddeels gemaakt en bedacht zijn door de mensen van Bron Jewelry zelf.

 

Insight

Authentieke bedrijven met een aansprekend verhaal zijn schaars. Simpelweg omdat steeds meer merken en bedrijven op de ’tekentafel’ van marketeers zijn uitgedacht. Terwijl tegelijkertijd bij de consument en wederverkopers groeiende behoefte is aan authentieke merken, producten en vooral.., content!

In samenwerking met:

Basic Orange

Datum
Categorie
Communicatie, Content creatie, Strategie, Visual Identity, Web + visual design
Tags
brand building, content creatie en management, creative direction, e-commerce, merkactivatie, online strategie, social media campagnes, social media strategie, webbuilding. customer journeys