Het gebeurt niet vaak dat je wordt ingeschakeld voor een visual ID, waarbij je bij voorbaat al weet dat deze bijzonder kan worden… Omdat in dit geval de opdrachtgever zelf, niet alleen heel bijzondere skills & vaardigheden bezit, maar deze ook nog ’ns op een bijzondere manier ’vertaald’ wilt zien in communicatie.
Ontwikkel een ’catchy’ naam, markt propositie en bijbehorend visual ID voor een arbeidsrecht-advocaat, organisatiepsycholoog èn HR professional. Maak hiermee een makkelijke ’webinterface’ voor al zijn klanten en prospects. Zodat op een interactieve manier inzicht en sympathie voor de toegevoegde waarde van zijn HR dienstverlening ontstaat.
Bouwen aan een snelle on- en offline lead generatie is de voornaamste doelstelling. Maar dan wèl op een inhoudelijke en vooral sympathieke manier. Door op social media bijzondere HR-kennis te ’sharen’ met vooraf bepaalde groepen en platformen, ontstaat er een inhoudelijke dialoog met deze prospects en een dito conversie ratio.
Veel van de dienstverleners in de HR-branche doen veel te weinig aan de uitstraling van hun eigen (web)communicatie. Het ziet er kort-door-de-bocht nogal saai uit. Afstandelijk en erger nog.., vaak onbegrijpelijk geschreven. Terwijl juist bij hen helderheid en de menselijke maat ’main focus’ zou moeten hebben.
Realisatie van een ’catchy’ naam, business propositie + brand Identity voor een arbeidsrecht-advocaat èn HR professional
December 21, 2015