Damen Shipyards | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realiseer een markt propositie en een crossmedia campagne + een online oplossing om product advertenties te standariseren...
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, brand identity, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, web and visual design, effectieve online communicatie, crossmediale campagnes, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie, online campagnes
17115
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17115,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Over dit project
Met inmiddels 37 vestigingen worldwide, is Damen Shipyard Group uitgegroeid tot een ’major player’ in de internationale Build-Maintain-Operate-Repair branche. Voeg daar een werkelijk revolutionaire manier van modulaire scheepsbouw aan toe en je hebt ècht wel wat te melden aan bestaande klanten, prospects en stakeholders.
Opdracht
Damen Shipyards Group wil een eenduidige merkpropositie en een daarop aansluitende (online) advertising. Zij wil dat in ’t bijzonder doen met heldere taal en een robuuste uitstraling en wil daarbij een serie pragmatische online oplossingen om de product advertenties (deels) te standariseren.
Insteek
Het in communicatie uitgerolde thema ’Power’ sluit intuïtief goed aan bij de bestaande kwaliteitsperceptie die Damen Shipyards wereldwijd nu al heeft bij alle ship-owners met haar revolutionaire manier van modulair bouwen en een unieke service verlening.
Insight
Het vermarketen van bijvoorbeeld een state-of-the-art patrouilleschip, is toch wel even wat anders dan een potje pindakaas verkopen…
In samenwerking met:
Mostremarkable
Categorie
Communicatie, Content creatie, Creative concepts, Visual Identity, Web + visual design
Tags
brand building, content creatie en management, corporate narrative, creative direction, e-commerce, merkstrategie