E-Matcher | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realiseer een webomgeving, marktpropositie + crossmedia campagne waarmee eMatcher lekker snel kan groeien in naam en leads...
Zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, effectieve online communicatie, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, brand identities, merk sessies, brand workshops
16301
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16301,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

E-Matcher

Over dit project

eMatcher ontwikkelt revolutionaire software die een uitzendbureau volledig ontzorgt op het gebied van het monitoren c.q. aansturen van haar finance, deployment, payrolling en databeheer. Best ingewikkeld spul dus, dat daarom ondersteund moet worden door een heldere claim en een concreet verhaal.

 

Opdracht

Realiseer een schaalbare campagnewebsite, copy platform en DM-campagne, waarmee eMatcher 1-op-1 en op een sympathieke manier in contact komt met twee typen klantgroepen: starters en doorstarters.

 

Insteek

Aangezien direct mail in combinatie met e-mail marketing en nabellen nog steeds één van de beste (zoniet allerbeste) sales combinaties is, is hier­mee een campagne uitgerold. O ja en ook nog een bijzondere outdoor introductie voor de kick-off van de campagne.

 

Insight

Als je een ingewikkeld product ’verkoopt‘ doe dit dan in heldere vorm, taal en vooral met een concreet aanbod.

 

In samenwerking met:

Websteen

Datum
Categorie
Allchannel, Communicatie, Content creatie, Merksessies, Narrative, Strategie, Web + visual design
Tags
brand building, creative direction, merkintroductie, online strategie, visual ID, webbuilding. content creatie en management