Voor een nouveauté’ is het best ambitieus om de wens uit te spreken om binnen drie jaar een toonaangevende ’player’ te worden in de cosmeticabranche. Maar ja, als je alles goed op een rijtje hebt en de spirit om ècht iets te bereiken, kom je nog ’ns ergens.
In dit geval behoorlijk aan de top. Qua sales impact, leden- en partner groei en niet in de laatste plaats aan een serieuze merkbekendheid. Al met al bewijs, hoe een goede business strategie in combinatie met een onderscheidende Brand Identity, leidt tot realisatie van serieuze ambities.
Ontwikkel naast een nieuwe marktpropositie en marketingplan ook een logo, huisstijl en Visual Identity. Realiseer daarnaast een schaalbare webomgeving, die de veelomvattende content van Neconet en haar commerciële partners op een aansprekende manier verbindt met de wensen van haar vrouwelijke doelgroep. Geflankeerd door een crossmediale campagne die datzelfde doet.
De razendsnel nieuwe producten producerende merkfabrikanten hebben behoefte aan net zo snelle consumenten feedback. Dit, terwijl de gebruiksters staan te popelen om deze te willen geven. Dan is het niet zo vreemd om in deze ’digital age’ een online platform te realiseren, die deze twee partijen met elkaar verbindt. Met verhalen, tips en tricks, tientallen events en uiteraard ook heel, héél veel free samples…
Cosmetica merken en de gebruikers daarvan hebben een groeiende behoefte om elkaar online, maar steeds meer ook ’live’ ontmoeten. Een goede combinatie van clicks & bricks is dan de voor de hand liggende oplossing.
December 20, 2015