NIBC Bank wilde haar corporate uitstraling met innovatieve functionaliteiten in haar nieuwe web omgeving vertaald zien. Daarmee willen zij de NIBC business values duidelijker communiceren en inhoud geven. In dit geval door haar expertise van de sectoren en snelheid waarmee zij deals sluiten bewijskracht en onderbouwing te geven door het publiceren van business cases.
Daarnaast wilde zij technische flexibiliteit, zodat de site makkelijk en snel aanpasbaar is, zodat deze aansluiting houdt met alle ontwikkelingen, bijvoorbeeld tijdens corporate campagnes.
Realiseer een nieuwe content strategie en een daaraan gekoppeld responsive design voor een website die NIBC Bank laat groeien in klantenaantal, begrip van de toegevoegde waarde van de expertise van haar consultants en daarbij meer inhoudelijke bekendheid geeft aan haar producten en diensten.
Het wordt steeds belangrijker om -real-time- inzicht te krijgen omtrent de motieven en wensen van online bezoekers. Vandaar ook dat er met online personalisatie + persona mapping profielen zijn gerealiseerd, die precies die content in de website plaatsen, die relevant en interessant zijn voor dat specifieke type bezoeker van NIBC Bank.
Basic Orange.
maart 31, 2017