NIBC Bank | zomerinhuis.nl / communicatie+
Webomgeving NIBC Bank | zomerinhuis.nl / communicatie+ / basic orange
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
18200
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18200,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

NIBC Bank

Over dit project

NIBC Bank wilde haar corporate uitstraling en innovatieve functionaliteiten in haar nieuwe web omgeving vertaald zien. Daarmee willen zij de bestaande NIBC business values duidelijker communiceren en inhoud geven. In dit geval door haar expertise van de sectoren en snelheid waarmee zij deals sluiten bewijskracht en onderbouwing te geven door het publiceren van  business cases.

 

Daarnaast wilde zij technische flexibiliteit, zodat de site makkelijk en snel aanpasbaar is, zodat deze aansluiting houdt met alle ontwikkelingen, bijvoorbeeld tijdens corporate campagnes.

 

Opdracht

Realiseer een nieuwe content strategie en een daaraan gekoppeld responsive design voor een website die NIBC Bank laat groeien in klantenaantal, begrip van de toegevoegde waarde van de expertise van haar consultants en daarbij meer inhoudelijke bekendheid geeft aan haar producten en diensten.

 

Insteek

De merk / contentsessies voor de strategie en het daaruit voortvloeiende design en usability worden met drie vragen afgebakend:

 

1).   Hoe geven wij de bezoekers zo snel en relevant mogelijk de juiste informatie?

 

 

2).  Hoe activeren wij de bezoekers zo goed mogelijk om contact op te nemen?

 

3).  Hoe brengen wij bezoekers optimaal in contact met onze business values?

 

 

Insight

Het wordt steeds belangrijker om -real-time- inzicht te krijgen omtrent de motieven en wensen van online bezoekers. Vandaar ook dat er met behavioural targeting technieken profielen zijn gerealiseerd, die precies die content in de website plaatsen, die relevant en interessant zijn voor alle typen bezoekers van NIBC Bank.

 


Bekijk website

 

In samenwerking met:

Basic Orange.

Datum
Categorie
Recent werk, Strategie, Web + visual design
Tags
creative direction, e-commerce, merkstrategie, online strategie, Zomerinhuis.nl/communicatie+