Als één van de 4.485 pensions en B & B’s in Amsterdam en omgeving moet je wel heel bijzonder zijn om high-class buitenlandse gasten voor een langere tijd te logeren te krijgen. Dat lukt omdat je naast bijzonder en gastvrij ook een dito communicatie bureau inschakelt, die daar feilloos de juiste communicatieve vertaalslag voor bedenkt en realiseert. In taal, vorm en niet onbelangrijk; conversie.
Realiseer een visual ID + responsive website, voor één van de charmantste Bed & Breakfasts in Amsterdam. Maak daar een ’catchy’ logo bij èn een opvallende wijze van communiceren, die invulling geeft aan de belofte, recht doet aan de bijzondere gastvrijheid èn natuurlijk zorgt voor plenty gasten…
Met de nieuwe belofte ’The Sweetest B&B in Town’, zijn alle denkbare zaken die je als luxe B&B voor je gasten doet, of zou moeten doen, tegen ’t licht gehouden. Met de insights daarvan zijn alle Unique Buying Points visueel vertaald en voorzien van een heel persoonlijk en sympathiek verhaal van de bijzondere eigenaar en zijn hele familie.
High end travellers hebben het wel zo’n beetje gehad met het zoveelste boutique hotel of overcrowded design pallazzo. Zij willen daarom wèl de luxe maar niet de drukte van een hotel. Daarbij zoeken ze naar contact met locals, waarvan ze weten dat zij hen de plekjes wijzen, waar bijna niemand nog geweest is. Hoe leuk is het dan, dat de eigenaar van een B&B dit allemaal -en meer- voor hen regelt?
Websteen
20 November