Social Pizza | zomerinhuis.nl / communicatie+
Domino's zet klanten experience altijd centraal, in dit geval met een app die klanten hun eigen pizza liet bedenken. Over klanten centraal stellen gesproken...
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, communicatietrends, marketingtrends, online strategie, social media strategie, merk strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, appbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie
22
post-template-default,single,single-post,postid-22,single-format-video,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Social Pizza

Social Pizza

Domino’s zet  klanten experience altijd centraal, in dit geval met een app die klanten hun eigen pizza liet bedenken. Deze co-creatie campagne ‘Think Oven‘ is een goed voorbeeld van een integratie van social media in een marketing campagne.

Deze campagne uit Australië met als idee ’the social pizza’ activeerde 488,000 Facebook fans om hun zelfbedachte pizza recept te delen, die zij in de shop terug wilde zien. Vanaf 19 maart konden fans stemmen over de te gebruiken ingrediënten:welk type bodem , de sauzen, de toppings en zelfs de naam van de nieuwe pizza. De meest populaire pizza zal dan worden opgenomen in het assortiment van Domino’s. Dit is weer een briljant engagement voorbeeld van deze innovatieve pizzaketen.


0

Bekijk alle marketing trends op zomerinhuis.nl/communicatie+

 


 

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.