Schrijven is schrappen. Maar.., soms is ’t ook gewoon goed uitleggen om van een taaie visie of productvoordeel naar een frisse, goed te begrijpen tekst te komen. Die mensen vol in ’t hoofd en hart raakt. Daarvoor is een goed begrip nodig van de bedrijfseconomische achtergronden van de opdrachtgever èn de wensen van de ontvanger. En o ja, een aardig stukkie schrijven helpt ook…
Design bepaalt voor zo'n forse 50% hoe wij een merk of organisatie ervaren...
Bekijk meerGoede content genereert dialoog. Zo komt het verhaal van jouw product of organisatie tot leven...
Bekijk meerCreativiteit bepaalt meer en meer de slagkracht en waarde van organisaties...
Bekijk meerIk zorg dat je meer impact + omzet haalt uit al je communicatie. Off + online. Dat doe ik met geïntegreerde oplossingen in: strategie, creatie, design, visual ID’s, web + mobile development en vrijwel alle typen campagnes. Deze oplossingen verbeteren niet zelden de reputatie, maar vooral de sales van mijn opdrachtgevers.