12 mei Waarom online personalisatie zo’n enorm succes is…
Online personalisatie: bedrijven moeten bouwen aan relaties, ipv meer leads. Want wat heb je aan een duurbetaalde lead waarvan je helemaal niets weet!?...
Online personalisatie: bedrijven moeten bouwen aan relaties, ipv meer leads. Want wat heb je aan een duurbetaalde lead waarvan je helemaal niets weet!?...
35+ procent van de marketeers geeft aan in 2022 te willen starten met Online Personalisatie. En dat is niet voor niets...
Bedrijven en organisaties moeten meer investeren in een duidelijker context van hun product of dienst: storytelling blijft hierin belangrijk....
Van werken met zomerinhuis.nl krijg je energie. Fijn, als jouw organisatie door alleen druk, druk, druk te zijn nét dat beetje x-tra output kan gebruiken…...
Bedrijven en organisaties realiseren zich meer en meer dat hun social media effort ook moet renderen, of meetbaar moet bijdragen aan een positief resultaat....
Met een gepersonaliseerde gebruikerservaring waarmee de behoefte van jouw targetgroep direct wordt aangesproken, bereik je meer. Zo’n +20% meer…...
Corporate storytelling is de inspirerende communicatiemethodiek verbindt. Het creëert openheid, vertrouwen en verbondenheid. Bij potentiele klanten, medewerkers en stakeholders....