06 jan Waarom klanten in 2025 persoonlijke aandacht verwachten
Bedrijven en organisaties realiseren zich meer en meer dat er nog steeds teveel marketingbudget gaat naar het opbouwen van (eenmalig) bereik...
Bedrijven en organisaties realiseren zich meer en meer dat er nog steeds teveel marketingbudget gaat naar het opbouwen van (eenmalig) bereik...
Organisaties creëren steeds meer generieke content, het is verstandiger om content in te ’tunen’ op specifieke wensen van jouw target groep....
Omdat de marketing van nu complexe vragen stelt en over veel meer kanalen loopt, hebben opdrachtgevers een bredere scope aan insights en oplossingen nodig. Eigenlijk heel logisch, toch!?...
Iedereen is steeds ’tougher to reach’. En helaas ook ’tougher to please’… Bekijk hier hoe wij je weer online zichtbaar krijgen. En houden… 👇...
Customer journeys zijn hot. Hierdoor kun je de hele customer experience verbeteren en zo klantbehoud en klantloyaliteit verhogen....
Standing-out-in-the-crowd, in klare taal, Branding + visual ID is steeds essentiëler om als organisatie succesvol te zijn. En dat te blijven!...
Content wordt steeds meer gemaakt, maar veel daarvan past niet in de beleving of positionering van de organisatie. Breng hier meer context in en verbeter je content én reputatie…...