01 aug Visual value
Content met doordacht design en visuele aspecten bereikt een bewezen veel groter publiek dan tekst. We nemen visuele informatie namelijk wat sneller op dan tekst, maar liefst 600.000 keer sneller...
Content met doordacht design en visuele aspecten bereikt een bewezen veel groter publiek dan tekst. We nemen visuele informatie namelijk wat sneller op dan tekst, maar liefst 600.000 keer sneller...
Online marketing wordt weer persoonlijk… Het is namelijk geweldig om te weten wie je klant is, maar weten hoe hij of zij zich gedraagt is zo mogelijk nóg wat interessanter… Klantprofielen, demografie en zelf opgegeven voorkeuren vertellen veel over de interesses of motieven van een...
SEO beweegt, ontwikkeld en verandert zich in het zelfde rappe tempo als de technologie van smartphones. Zo zijn bezoekers nu al gewend om met complexere zoekopdrachten te werken i.p.v. met zomaar wat keywords. Zomaar wat content verrijken met keywords is verleden tijd, ècht succes wordt...
De ontwikkeling van kwalitatieve content neemt een steeds grotere vlucht. Kwalitatieve content zoals video’s, infographics en moving look books zullen huidige klanten en prospects actief informeren met als doel niet alleen awareness te creëren, maar ook vertrouwen....
zomerinhuis.nl/communicatie+ realiseerde een Brand Identity en website, voor één van de charmantste Bed & Breakfasts in Amsterdam. Maakte daar een ’catchy’ logo bij èn een opvallende wijze van communiceren die invulling geeft aan de belofte, recht doet aan de bijzondere gastvrijheid èn natuurlijk zorgt voor...
Er zijn al honderden marketing modellen zoals menig vakgenoot wel weet.., maar slechts zeer weinig daarvan ontsluiten de hedendaagse complexiteit van inbound content, (digital) marketing èn KPI’s. Avinash Kaushik echter -je-weet-wel- de digital marketing guru van het ons welbekende Google imperium, heeft daarvoor al een...