31 mrt Uniciteit corporate image steeds belangrijker
Bedrijven en organisaties gebruiken steeds meer unieke beeld(reeksen): online communicatie is booming, het gebruik van beeld daarmee ook. ...
Bedrijven en organisaties gebruiken steeds meer unieke beeld(reeksen): online communicatie is booming, het gebruik van beeld daarmee ook. ...
Onine personalisatie is op dit moment de meest efficiënte èn intelligente manier om de gebruikerservaring van een website bezoeker weer persoonlijk te maken....
Dat elke klant anders is, weet iedereen. Toch zijn er nog ontzettend veel Nederlandse bedrijven en organisaties die daar niet naar handelen, omdat de content die ze op hun website aanbieden niet of nauwelijks gepersonaliseerd is. Bijna elke marketeer echter noemt online personalisatie en customer...
Als het goed is bestaat je merk of organisatie in haar communicatie uit de juiste sfeer, uitstraling, toon, setting, context en beeld. Vooral de laatste component; beeld, is steeds belangrijker. Want, wat je precies zegt, in dit geval tekstueel, is ondergeschikt aan beeld. Recent onderzoek...
Bedrijven kiezen meer en meer voor een grote online zichtbaarheid in combinatie met een sterke fysieke aanwezigheid door bijvoorbeeld een flagship store. ...
Bedrijven en organisaties gaan meer en meer inzien dat hun functie en of toegevoegde waarde die zij in hun directe omgeving vervullen, steeds bepalender wordt in de beeldvorming én sales. ...
Bedrijven en organisaties kijken vaak alleen naar hun huidige doelgroep, maar het is verstandiger om ook op wensen van de doelgroep van de toekomst in te spelen. Mensen uit die groep –met name millennials, of nog jonger– steken namelijk nèt iets anders in elkaar;...