Hoe ’happy’ word jij van jouw communicatie..!? | zomerinhuis.nl / communicatie+
Van zomerinhuis.nl kun je helemaal happy worden. Qua campagnes, advies, behaalde resultaten en -niet in de laatste plaats- over de gunstige uurtarieven...
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
21624
post-template-default,single,single-post,postid-21624,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive

Hoe ’happy’ word jij van jouw communicatie..!?

Van zomerinhuis.nl | communicatie+ kun je helemaal happy worden… Qua input van z’n superslimme partners, de gerealiseerde campagnes, de hartveroverende copy, de behaalde resultaten op doelstellingen en -ook niet onbelangrijk- van de gunstige uurtarieven die gehanteerd worden…

Daarbij is er vrijwel altijd ’een smile’ in de prettige en open manier van samenwerken, een ’like’ omtrent de vaak lachwekkend simpele (maar zeer effectieve) oplossingen die worden gerealiseerd en last-but-not-least de humor van –naar velen zeggen- Zomer zelf..:-)

Niet dat ik en m’n partners wat werken betreft dodelijk serieus zijn hoor… Maar mede hierdoor én de open benadering van communicatie problemen, hebben we onze opdrachtgevers al heel wat blij makende plusen bezorgd. In leads, reputatie en -ook niet onbelangrijk- sales! En daar wordt iedereen happy van, toch..? En omdat 1 goede visual meer impact maakt dan 100 suffe woordgrapjes, hier wat highlights uit cases waar we zelf ook behoorlijk happy mee zijn. Waarvoor geldt dat opgebouwde successen behaald in ’t (recente) verleden. wel degelijk uitzicht bieden op een succesvolle toekomst.

Wellicht ook voor die van jouw organisatie?



)

)

)

Leuk dat je dit artikel helemaal hebt uitgelezen!

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.