09 okt Stop Bizzwords. Start Buzzwords: met Activatie campagnes.
Veel marketeers willen in 2022 meer vanuit de wensen en ambities van hun fanbase communiceren. Klantgerichte activaties voorzien daarin...
Veel marketeers willen in 2022 meer vanuit de wensen en ambities van hun fanbase communiceren. Klantgerichte activaties voorzien daarin...
zomerinhuis.nl is een one-stop-shop. Van idee naar realisatie, Van strategie naar kant-en-klare crossmedia campagne, media incluis. En da’s best nieuw...
30 + procent van de marketeers geeft aan in 2022 te starten met storytelling marketing. En wel met een paar goede redenen...
zomerinhuis.nl is lekker lean met alle kerndisciplines voor de marketing van nu in 1 netwerkbureau en geen overbodige poespas of fees...
Online personalisatie: bedrijven moeten bouwen aan relaties, ipv meer leads. Want wat heb je aan een duurbetaalde lead waarvan je helemaal niets weet!?...
35+ procent van de marketeers geeft aan in 2022 te willen starten met Online Personalisatie. En dat is niet voor niets...
Bedrijven en organisaties moeten meer investeren in een duidelijker context van hun product of dienst: storytelling blijft hierin belangrijk....