06 mrt Succes van review marketing
Excellente service is een supersales tool. Goede klantenservice ook goede marketing, want elke klant is potentieel een reclamemaker....
Excellente service is een supersales tool. Goede klantenservice ook goede marketing, want elke klant is potentieel een reclamemaker....
Dat ieder persoon die online is, uniek is en behoefte heeft aan relevante informatie afgestemd op zijn of haar behoeften, weten we inmiddels wel. Maar wat iets minder bekend is, is dat als we deze informatie relevanter maken door deze zo mogelijk 100% af te...
Mensen hebben al eeuwenlang goede en mooie verhalen en de laatste tijd gelukkig ook steeds meer organisaties. Want.., organisaties met een sterk eigen verhaal – de narrative – presenteren aanzienlijk beter dan organisaties die er geen hebben. Maar wat is zo’n corporate narrative nu eigenlijk?...
Bedrijven en organisaties moeten geen scheiding meer hebben tussen fysieke en digitale wereld: een merk of organisatie moet geintegreerd in beiden bestaan, in clicks & bricks dus en zo het verschil maken. De ‘customer journey’ loopt naadloos door deze beide werelden heen, waarbij het vooral...
Veel (online) marketing campagnes worden gemaakt voor hele specifieke doelgroepen. Waarom!?, om zo goed in te spelen op de persoonlijke wensen en behoeften van deze toekomstige klanten of opdrachtgevers. Wat echter vaak vergeten wordt is diezelfde afstemming meteen ook door te voeren op de content...
Het in kaart brengen van de customer journey wordt steeds belangrijker voor organisaties en bedrijven en wel om het aankoop gedrag van klanten te begrijpen, te voorspellen en zo mogelijk bij te sturen. Bij b-to-c wordt hier al succesvol mee gewerkt. Maar, ook b-to-b marketeers...
Bedrijven en organisaties gebruiken steeds vaker visuele verhalen i.p.v. tekst: storytelling is al enkele jaren in opkomst: wat is jóuw verhaal? Deze trend sluit aan bij de toenemende klantbehoefte aan authenticiteit en echtheid van bedrijven en het vertrouwen in de mensen die daar werken. Veel...