21 mei Hoe lean is jouw ’Lean’ nog..!?
zomerinhuis.nl is lekker lean met alle kerndisciplines voor de marketing van nu in 1 netwerkbureau en geen overbodige poespas of fees...
zomerinhuis.nl is lekker lean met alle kerndisciplines voor de marketing van nu in 1 netwerkbureau en geen overbodige poespas of fees...
Online personalisatie: bedrijven moeten bouwen aan relaties, ipv meer leads. Want wat heb je aan een duurbetaalde lead waarvan je helemaal niets weet!?...
35+ procent van de marketeers geeft aan in 2022 te willen starten met Online Personalisatie. En dat is niet voor niets...
Bedrijven en organisaties moeten meer investeren in een duidelijker context van hun product of dienst: storytelling blijft hierin belangrijk....
20+ procent van de bedrijven en organisaties geeft aan in 2022 meer te willen investeren in storytelling marketing of kortweg: Stories. En da’s best begrijpelijk...
Van werken met zomerinhuis.nl krijg je energie. Fijn, als jouw organisatie door alleen druk, druk, druk te zijn nét dat beetje x-tra output kan gebruiken…...
Bedrijven en organisaties realiseren zich meer en meer dat hun social media effort ook moet renderen, of meetbaar moet bijdragen aan een positief resultaat....