09 mei Stop Spamming. Start Targetting: met Online Personalisatie.
35+ procent van de marketeers geeft aan in 2022 te willen starten met Online Personalisatie. En dat is niet voor niets...
35+ procent van de marketeers geeft aan in 2022 te willen starten met Online Personalisatie. En dat is niet voor niets...
Bedrijven en organisaties moeten meer investeren in een duidelijker context van hun product of dienst: storytelling blijft hierin belangrijk....
20+ procent van de bedrijven en organisaties geeft aan in 2022 meer te willen investeren in storytelling marketing of kortweg: Stories. En da’s best begrijpelijk...
Van werken met zomerinhuis.nl krijg je energie. Fijn, als jouw organisatie door alleen druk, druk, druk te zijn nét dat beetje x-tra output kan gebruiken…...
Bedrijven en organisaties realiseren zich meer en meer dat hun social media effort ook moet renderen, of meetbaar moet bijdragen aan een positief resultaat....
Corporate storytelling is de inspirerende communicatiemethodiek verbindt. Het creëert openheid, vertrouwen en verbondenheid. Bij potentiele klanten, medewerkers en stakeholders....
Stop in het bieden van één brede gebruikerservaring en focus op de behoefte van jouw targetgroep waardoor deze direct wordt aangesproken, en je bereikt meer...