Amazona > Webbuild, Visual ID + Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Met de storytelling campagne #prettygoodpainting op de socials realiseerden we snel een dedicated crowd. Met messaging die naast puur + verantwoord, vooral ook de esthetische, trendy kant belicht van (t)huisdecoratie én voor de volle 100% gericht is op jonge moeders.
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends
21795
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21795,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Amazona > Webbuild, Visual ID + Activatie campagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

RAKETNET /

CLEVER MEDIA /

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie en management, corporate narrative, e-commerce, social media campagnes, storytelling, visual ID, webbuilding