Siematic > Webbuild + Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Activatie campagne, web build, communicatie + content strategie, content creatie, media inkoop
e-commerce, online strategie, social media strategie, copywriting, storytelling, content management, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, web building
20411
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20411,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Siematic > Webbuild + Activatie campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

COMBINING CRAFTS /

ELASTIQUE /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, activatie campagne, communicatie + content strategie, content creatie, media inkoop

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Eigenhuis Keukens wil met SieMatic en BAM Wonen alle nieuwbouwhuizen van voorzien van modulair aanpasbare inbouwkeukens. Dit willen zij op een innovatieve manier met toekomstige bewoners delen en communiceren.

 

Insteek van alle communicatie is daarom het leren kennen van je toekomstige buurt & buren op een verrassende manier. En hoe leuk is het dan, als je je nieuwe buren niet alleen kan ontmoeten op de plek waar je zal gaan wonen, maar dit ook nog ’ns te doen, door samen gezellig te koken. In precies die keuken die je ook in je nieuwe huis krijgt…

Categorie
Cases
Tags
communicatie strategie, content creatie en management, creative direction, media handling, merkactivatie, social media campagnes