Crossmedia campagne, communicatie + content strategie, content creatie, media inkoop, web optimalisatie, merkactivaties
Met 8 landelijke vestigingen wil Eigenhuis Keukens een crossmedia campagne, die alle klanten van hen in contact brengt met haar duurzame Greenline keuken. Een keuken die qua duurzaamheid en wijze van produceren 100% bij onze nieuwe propositie in communicatie aansluit en –niet onbelangrijk– deze volledig waar maakt. Net als iedereen blijven roepen dat je forse korting geeft is inmiddels bij iedereen wel bekend als (slechtwerkende) verkooptruc. En vreselijk ’bóóóring’. Daarom doen we het anders. In lijn met de gezond leven trend, nodigen we alle klanten van Eigenhuis uit voor gezonde events en workshops.
Zodat iedereen lekker en gezond kan leren koken. Bijvoorbeeld met een stoomoven, Zo brengen we onze kanten niet alleen op een leuke manier in contact met de nieuwe merkwaarden van Eigenhuis, maar ook met de keuken die we willen verkopen..:-) Toch wel even wat anders dan het standaard verkooppraatje.