Hoe klantgericht is jouw ’Journey’ nog..!? | zomerinhuis.nl / communicatie+
Werken met zomerinhuis.nl geeft een hele fijne journey. Qua input + output en —niet onbelangrijk, resultaten op reputatie en conversie.:-)
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
22187
post-template-default,single,single-post,postid-22187,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Hoe klantgericht is jouw ’Journey’ nog..!?

Hoe klantgericht is jouw ’Journey’ nog..!?

Werken met ons netwerk is naar wat klanten zeggen; een journey an sich. Wat betreft strategie, content creatie, web omgevingen, hartveroverende contenty en —ook niet onbelangrijk, behaalde resultaten..:-) Wellicht is het daarom een mooi moment om ‘ns te reflecteren op de resultaten van jouw ’communicatie journey’ ..!?

Goed om daarbij te weten is dat je voor een fijne client journey bij zomerinhuis.nl bijna alle disciplines voor de marketing van Nu vindt: we maken (bijna) alle typen campagnes. (UX) design, copy, video, web- en app development. On demand. Binnen binnen één netwerk…👇

Zo krijg je altijd positive performance op zowel creatieve als strategische vraagstukken —denk aan een crossmedia campagne, of een goed presterende web omgeving. Daarmee hebben we voor al heel wat opdrachtgevers fijne klantreizen mogen uitstippelen. En omdat 1 goede case meer impact heeft dan 100 suffe tekstgrapjes, hier de highlights. Waarvoor geldt dat opgebouwde succes behaald in ’t directe verleden. wel degelijk uitzicht biedt op een succesvolle, nieuwe klantreis! Wellicht ook voor die van jouw bedrijf?



)

Leuk dat je dit artikel helemaal hebt uitgelezen!

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.