PGGM&Co > 360 campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
360 campagne, Website, App, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie, Media inkoop.
online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting,content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmedia campagnes, social media campagnes, merk activatie, web building
21404
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21404,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

PGGM&Co > 360 campagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

VAN SANTEN NETWERK /

MARIJKE LIEBREGTS /

MICHEL JONGENEEL /

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

360 campagne, Website, App, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie, Media inkoop.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Mensen in de zorg, zorgen niet zo goed voor zichzelf. Daarom een campagne die mensen in de zorg concreet helpt om beter voor zichzelf te zorgen. Want, als je beter voor jezelf zorgt, wordt je leven een beetje mooier en waardevoller. Niet alleen later, maar juist ook nu…

 

Daarom ontwikkelden we een 360 graden concept voor de introductie van de nieuwe propositie voor de leden van de coöperatie PGGM.  Waarin we in korte tijd aan een brede doelgroep uitleggen waar PGGM voor staat. Hoofddoel is het verhogen van de ledentevredenheid en het vergroten van het ledenaantal. Nou.., en of dat gelukt is!

Categorie
Cases
Tags
content creatie, corporate narrative, cross media campagne, merkactivatie, merkintroductie, merkstrategie