Woningborg > Webbuild, Visual ID + 360 campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Merk sessies, Corporate narrative, Visual ID, Huisstijl, Communicatie + content strategie, Content creatie, Web build, Web optimalisatie, Crossmedia campagnes, Media inkoop, Standbouw
online strategie, social media strategie, brand identity, copywriting, content management, online campagnes, crossmedia campagnes, social media campagnes, web building, merk sessies
20348
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20348,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Woningborg > Webbuild, Visual ID + 360 campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

BASIC ORANGE /

SNAP TV /

DRUKKERIJ VAN DEN DOOL /

PETER BOUDESTEIN PHOTOGRAPHY /

CLEVER MEDIA /

CIALONA /

 

 

 

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Merk sessies, Corporate narrative, Visual ID, Huisstijl, Communicatie + content strategie, Content creatie, Web build, Web optimalisatie, Crossmedia campagnes, Media inkoop, Standbouw.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Met een klinkend crossmedia verhaal en een goed resonerende propositie bij haar stakeholders zetten we Woningborg in één keer goed terug in haar markt. Ontwikkelend en bouwend Nederland breed. Doordat haar visual ID, huisstijl, gepersonaliseerde website en alle crossmedia campagnes hier rimpelloos op aansluiten genereren we —soms heel grote (!), groei op naambekendheid en sales van haar certificaten. Doordat de woningmarkt voortdurend in beweging is vanwege allerlei economische en politieke ontwikkelingen, ontwikkelen we daarbij flexibele tools en (app) platformen, om haar boodschap steeds opnieuw een frisse en relevante inhoud te geven. Met enig succes mag je wel stellen..:-)

Categorie
Cases
Tags
beurspresentaties, content creatie en management, corporate narrative, cross media campagne, customer journeys, media handling, merksessies, merkstrategie, video producties, visual ID, webbuilding