B&BC > website, visual ID en social campaign | zomerinhuis.nl / communicatie+
Visual ID, Merksessies, Corporate narrative, Web build, Huisstijl, Communicatie + content strategie, content creatie, Web optimalisatie, Social campagnes.
Visual ID, Merksessies, Corporate narrative, Web build, Huisstijl, Communicatie + content strategie, content creatie, Web optimalisatie, Social campagnes.
22841
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22841,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

B&BC > website, visual ID en social campaign

Over dit project

In samenwerking met;

 

RAKETNET /

CLEVER MEDIA /

ESH MEDIA /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Visual ID, Merksessies, Corporate narrative, Web build, Huisstijl, Communicatie + content strategie, Content creatie, Web optimalisatie, Social campagnes.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

B&BC wil een stevige introductie bij ’Bouwend NL’ breed, Te beginnen bij de door ons samen gedefinieerde target groepen. En wel zodanig dat haar bescheiden organisatie de after-sales en capaciteit daarvoor, goed en effectief kan benutten. Maar dan moet er nog wèl even een fris merkverhaal, visual ID, social campagnes, pitch presentatie en brochure worden gemaakt. En oh ja, bijna vergeten.., ook nog even een website! Kan dat morgen klaar..!?

 

Facttelling in combi met social marketing over alles wat het Wkb betreft is de beste ’selling’ strategie voor B&BC. Om snel en effectief in-the-picture te komen (en te blijven) bij ontwikkelaars, bouwondernemers en gemeenten.  Allemaal naarstig op zoek naar parate kennis + hands-on ondersteuning bij hun groeiende Wkb-vraagstuk. Met een mix van filmpjes, interviews en klant cases —allemaal ’geladen‘ met de nieuwe narrative, realiseren we social campagnes. waarmee we de target groep snel en laagdrempelig naar de website brengen. Persoonlijke follow up op deze leads —én de inmiddels vastgelegde ingangsdatum Wkb, doet de rest…

Categorie
Cases, Recent werk