Woningborg > Webbuild, Visual ID + 360 campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Woningborg is een bouwrisico verzekeraar. Met certificeringen dekt zij vrijwel alle voorkomende bouwrisico’s af. Daarvoor heeft zij flexibele communicatie + bureau nodig die dit met succes inhoud en resultaat geeft…
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20348
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20348,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Woningborg > Webbuild, Visual ID + 360 campagne
Over dit project
In samenwerking met:

Categorie
Cases
Tags
beurspresentaties, content creatie en management, corporate narrative, cross media campagne, customer journeys, media handling, merksessies, merkstrategie, video producties, visual ID, webbuilding