ARQ IVP > Merksessies + Corporate Narrative | zomerinhuis.nl / communicatie+
Merksessies, corporate narrative, content management, content creatie en strategie, web en visual design.
Merksessies, corporate narrative, content management, content creatie en strategie, web en visual design.
21433
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21433,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

ARQ IVP > Merksessies + Corporate Narrative

Over dit project

In samenwerking met;

 

BASIC ORANGE /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Merk essentie sessies / Brand identity / Corporate narrative / Web en visual design / Web build.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Voor de uitgangspunten voor de nieuwe propositie van ARQ, haar narrative + visual ID zijn er een drietal ’Merkessentie sessies’ gedaan met alle sleutelmedewerkers en verantwoordelijken. In deze opéén volgende serie van interactieve sessies, werden de nieuwe waarden daarvoor niet alleen vastgelegd, maar ook samen doorleefd. En daarna op inhoud vertaald naar concreet toepasbare ID-sets voor de nieuwe propositie, narrative, visual ID en web omgeving.

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
corporate narrative, merksessies, merkstrategie, visual ID, webbuilding