ARQ IVP - Merksessies + Corporate Narrative | zomerinhuis.nl / communicatie+
Met een dienstenpakket dat ingrijpt op niet de meest opwekkende gebeurtenissen in onze samenleving, is het voor ARQ IVP moeilijk om hiervoor een goed resonerend verhaal en visual ID te vinden. Tot wij voor hen aan de slag gaan…
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
21433
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21433,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

ARQ IVP – Merksessies + Corporate Narrative

Over dit project

In samenwerking met;

 

BASIC ORANGE /

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
corporate narrative, customer journeys, merksessies, merkstrategie, visual ID, webbuilding