MS Fonds > website, narrative, funding campaign | zomerinhuis.nl / communicatie+
Merksessies, corporate narrative, content management, content creatie en strategie, web en visual design, web build, social campagnes
Merksessies, corporate narrative, content management, content creatie en strategie, web en visual design, web build, social campagnes
23023
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-23023,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

MS Fonds > website, narrative, funding campaign

Hoe storytelling richting geeft aan organisatieverandering

Over dit project

In samenwerking met;

 

WEB MY DAY /

CLEVER MEDIA /

 


)

Wat hebben we gerealiseerd:

Merk essentie sessies / Corporate narrative, Funding propositie, Web en visual design, Web build, Content strategie, Copywriting, Social campagnes.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Door het ontwikkelen van een 360 graden campagne en webomgeving voor de structurele werving van nieuwe sponsoren van Nationaal MS Fonds. De nieuwe propositie, website en social campagne helpt NMSF bij het verstevigen van hun zakelijke reputatie als aantrekkelijk ’Can Do’ fonds. Zo zorgen we ervoor dat (grote) zakelijke partijen NMSF zien als de logische partij om hen te helpen bij het bereiken van hun zeer uiteenlopende MVO doelstellingen en sponsorambities.

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie, corporate narrative, merksessies, social media strategie, visual ID, webbuilding