Das Scheidingshulp > Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Activatie campagne, Website, Narrative, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie
online strategie, social media strategie, copcrossmedia campagnes, social media campagnes, merk activatie, web building
20576
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20576,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Das Scheidingshulp > Activatie campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

VAN SANTEN NETWERK /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Activatie campagne, Website, Narrative, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie

 

Hoe hebben we dat gedaan:

DAS wil op jaarbasis 2.500 mediation zaken afhandelen. Daar is wèl een goede propositie én een goede online vindbaarheid voor nodig… Dat realiseren we door hun fijnmazig netwerk van kwalitatief goede mediators, de hoge top of mind bekendheid te ’verbinden’ met een goede online vindbaarheid.

 

Door in de communicatie niet meer te focussen op prijs maar op kindvriendelijk scheiden en op vrouwen, die vaak de initiator van een scheiding zijn, is DAS Echtscheidingshulp nu veel beter in staat om haar toegevoegde waarde van mediation te bewijzen.

Categorie
Cases
Tags
content creatie en management, creative direction, merkstrategie, webbuilding