Gemeente Almere > Gedragsverandering campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Gedragsverandering campagne, Website, Visual ID, Narrative, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie, Media inkoop
online strategie, social media strategie, copywriting, content management, web en visual design, online campagnes, crossmedia campagnes, social media campagnes, web building
20461
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20461,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Gemeente Almere > Gedragsverandering campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

MOSTREMARKABLE /

CLEVER MEDIA /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Gedragsverandering campagne, Website, Visual ID, Narrative, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie, Media inkoop

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Omdat brommers in de Gemeente Almere moeten verhuizen naar de rijbaan, wil zij een gedragsveranderende campagne die volledig ’matcht’ met haar vooruitstrevende imago. Nou is dat even goed gelukt…

 

Door een slimme integratie van social binnen de ambient campagne wordt snel een dialoog gerealiseerd met alle betrokkenen. In dit geval een diverse groep: jongeren (scooterrijders), de bestuurders van de voertuigen, forensen èn inwoners. Dankzij de bijzondere en onconventionele aanpak word de taai te communiceren boodschap, ’campagnewise’ een enorm succes. Met een hoge score op én effectiviteit, like-a-bility én media echo (!).

Categorie
Cases
Tags
communicatie strategie, content creatie en management, creative direction, media handling, social media campagnes, webbuilding