Liv Wonen > Introductie campagne + Webbuild | zomerinhuis.nl / communicatie+
Introductie campagne, Website, App, Visual ID, Narrative, Huisstijl, Communicatie + content strategie, Content creatie, Media inkoop
Introductie campagne, e-commerce, online strategie, social media strategie, brand identity, copywriting, content management, creative concepts, web en visual design, online campagnes, crossmedia campagnes, social media campagnes, merk introductie, web building
20551
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20551,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Liv Wonen > Introductie campagne + Webbuild

Over dit project

In samenwerking met:

 

COMBINING CRAFTS /

DUTCHAVENUE /

ELASTIQUE /

 

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Introductie campagne, Website, App, Video, Visual ID, Narrative, Huisstijl, Communicatie + content strategie, Content creatie, Media inkoop

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Liv is een woonbeleving. Hier kan je terecht voor alle inspiratie voor het mooiste huis in NL, namelijk dat van jezelf..:-) Daarom is Liv qua communicatie ingericht om dat volledig waar te maken. En zelfs een beetje meer. Alle communicatie van Liv is qua inrichting en online presence superslim ingericht, om de moeite die wordt gedaan om dat nieuwe droomhuis te realiseren, in beeld en conversie om te zetten. Alles start met storytelling marketing in combinatie met een community strategie die zorgvuldig is ’in-getuned’ op vooraf gedefinieerde customer journeys en persona’s. Met succes..!

Categorie
Cases
Tags
allchannel campagne, content creatie en management, customer journeys, media handling, merkintroductie, merkstrategie, videoproducties, visual ID, webbuilding