Kuka Home > Introductie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Kuka Home wil -naast een goede introductie- ook lekker groeien. In klantenaantal en in naam. Als de marketingmanager aangeeft dat’ie niet zo zit te wachten op saaie plaatjes van banken-met-prijsjes-reclame, wordt alles nog leuker…
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20534
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20534,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Kuka Home > Introductie campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

ALTA

MILOUSKA BOKMA /

Categorie
Cases
Tags
content creatie en management, creative direction, cross media campagne, media handling, webbuilding