Soep van de Zaak > Webshop + Introductiecampagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Soep van de Zaak is een start-up, die gezonde en vooral erg lekkere soepen maakt. Die je gewoon online kunt bestellen en op de zaak bezorgd krijgt. Gewoon kies, klik, betaal en klaar…
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20516
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20516,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Soep van de Zaak > Webshop + Introductiecampagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

 

WEBSTEEN /

CLEVER MEDIA /

CENTERCOM /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Introductie campagne, Webshop, visual ID, Huisstijl, Narrative, Communicatie + content strategie, Content creatie, Media inkoop

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Soep van de Zaak is een soepleverancier, die lokale producten van boerenbedrijven gebruikt om daar gezonde en vooral héél erg lekkere soep van te maken. Zo van de grond in je mond. Die —hoe makkelijk kan dat zijn, je gewoon online kunt bestellen. En dan razendsnel op de zaak bezorgd krijgt. Gewoon kies, klik, betaal en klaar.

Zo zorgen ze er dus niet alleen voor dat werknemers in Nederland lekker vitaal blijven, maar doen datzelfde ook voor de directe leefomgeving en de lokale leveranciers. Insteek van de communicatie is het benadrukken van de lokaliteit van het initiatief en de daarmee samenhangende verantwoordelijkheid die Soep van de Zaak neemt naar de lokale vers leveranciers én directe leefomgeving.

Categorie
Cases
Tags
content creatie en management, cross media campagne, media handling, merkintroductie, merksessies, merkstrategie, visual ID