Soep van de Zaak > Webshop + Introductiecampagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Soep van de Zaak is een start-up, die gezonde en vooral erg lekkere soepen maakt. Die je gewoon online kunt bestellen en op de zaak bezorgd krijgt. Gewoon kies, klik, betaal en klaar…
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20516
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20516,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Soep van de Zaak > Webshop + Introductiecampagne
Over dit project
In samenwerking met:
Categorie
Cases
Tags
content creatie en management, cross media campagne, media handling, merkintroductie, merksessies, merkstrategie, visual ID