Kenteq > Webbuild + Crossmedia campagnes | zomerinhuis.nl / communicatie+
Merksessies, Corporate narrative, visual ID, Huisstijl, Website, Content strategie, Content creatie en Management, Crossmedia campagnes.
e-commerce, online strategie, social media strategie, brand identity, copywriting, content management, web en visual design, online campagnes, crossmedia campagnes, social media campagnes, merk activatie, web building, merk sessies
20169
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20169,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Kenteq > Webbuild + Crossmedia campagnes

Over dit project

In samenwerking met:

 

RAKETNET /

CLEVER MEDIA /

BASIC ORANGE /

IMPRESS /


 

 

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Crossmedia campagnes, Corporate narrative, visual ID, Huisstijl, Website, Content strategie, Content creatie en Management, Merk Sessies.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Voor traffic en leadgeneration, is gestart met een crossmedia campagne om de groei van de inhoudelijke en naamsbekendheid en natuurlijk ook sales te realiseren.Insteek van alle communicatie is de nieuwe manier van denken en doen van Kenteq: 100% service én ondersteuning van de docenten en opleidingsmanagers in de keuze en het samenstellen van blended lesmateriaal. In dit geval door heel het hart, hoofd en handen daarvoor in te zetten. Door klanten hiermee aan te spreken, ipv met suffe staffelkortingen, cashbacks etc., ontstaat er een heel andere dialoog en merkperceptie. En sales resultaat..:-)

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
communicatie strategie, content creatie, content management, cross media campagne, media handling, merksessies, merkstrategie, social media campagnes, social media strategie, webbuilding